Myyntiehdot

DPJ Finland Oy – toimistokalusteiden ja neuvotteluhuoneiden teknisten ratkaisujen toimittaja

Kun käyt ensimmäistä kertaa kotisivuillamme, on tärkeää huomata, että kaikki hinnat on ilmoitettu ilman arvonlisäveroa. DPJ myy tuotteita yrityksille ja julkishallinnolle manner-Suomessa ja Ahvenanmaalla. Tuotteita ei myydä yksityishenkilöille.


Kaikkiin toimituksiin lisätään rahtikustannukset. Hinnat ovat euroina.

Laskulla ostaminen on mahdollista luottotietojen tarkistamisen jälkeen. Jos ostaja hyväksytään laskutusasiakkaaksi, hän saa postitse laskun, jonka maksuaika on viisitoista (15) päivää laskutuspäivästä lähtien. Myöhässä olevasta maksusta peritään 11 % viivästyskorkoa.

DPJ Finland Oy:n yleisissä myyntiehdoissa ja hinnastossa noudatetaan aina uusimpia tietoja. Mikäli kotisivuilla tai muissa julkaisussa olevissa ehdoissa on eroavaisuuksia, kotisivuilla olevat tiedot ovat voimassa.

Pidätämme oikeuden valikoiman muutoksiin, hintojen muutoksiin ja teknisiin muutoksiin sekä toimittajien hinnankorotuksiin, mahdollisiin virheellisesti ilmoitettuihin teknisiin tietoihin ja kotisivujemme sekä muiden julkaisujemme kirjoitusvirheisiin.

 

Rahtiehdot 

Tuotteet toimitetaan tavallisesti yrityspakettina. Kaikkiin tilauksiin lisätään rahtikulut. Kotisivullamme mainitut rahtihinnat koskevat vain rahtia manner-Suomessa ja Ahvenanmaalla. Tuotteet kuljetetaan toimitusosoitteeseen, pihaan. Rahtikulut eivät sisällä tuotteiden paikalleen kantamista eivätkä niiden kokoamista.

Jos toimitusosoitteessa ei ole vastaanottajaa paikalla, tuotteet jätetään lähimpään luovutuspaikkaan. Asiakkaalle ilmoitetaan tiedot paikasta, ja paketin voi noutaa sieltä.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@dpj.fi tai puh: 0800-778950), jos haluat lisätietoja rahtikuluista.

 

HUOM! Kun otat toimituksen vastaan, tarkista ennen rahtikirjan kuittaamista, että kaikki paketit ovat mukana, ja että mitään ei ole vahingoittunut tai avattu. Mahdolliset poikkeavuudet tai vahingot pitää ilmoittaa suoraan kuljetusliikkeelle tai merkitä rahtikirjaan.

Kuljetuksen aikana syntyneet vahingot pitää ilmoittaa kuljetusliikkeelle toimituksen saapumispäivänä (kuitenkin viimeistään 1 päivän kuluttua toimituksesta).

Tuotteet toimitetaan annettuun osoitteeseen. Lisäkulujen ja toimitusviivästysten välttämiseksi on tärkeää, että annat oikean postinumeron ja katuosoitteen.

 

Toimitusehdot 

Tavallinen toimitusaika on 3–5 arkipäivää, jos tuotetta on varastossa. Yleensä toimitusta yritetään viedä perille kerran. Toimitukset tapahtuvat arkipäivisin klo: 8-16. Jos vastaanottaja ei ole paikalla, tuotteet viedään lähimpään postin toimipisteeseen/terminaaliin odottamaan noutoa. Uusi kuljetus voidaan tilata kuljetusliikkeeltä sen veloittamaan lisähintaan.

 

Mahdollinen kaupanpurku/reklamaatiot 

Mahdolliset toimitusta koskevat huomautukset, kuten kuljetuksen aikana syntyneet vahingot sekä puuttuvat tai avatut tuotteet, pitää ilmoittaa suoraan kuljetusliikkeelle.

DPJ hyväksyy kaupan purkamisen kahdeksan (8) päivän kuluessa laskutuspäivästä. Kaupuanpuruku on kuitenkin mahdollista ainoastaan, jos tuote on viallinen. Täysin ehjällä tuotteella ei ole palautusoikeutta.

Kaupanpurku ei koske tuotteita, joiden alkuperäispakkaus on rikottu/hävitetty, joista puuttuu osia, ja/tai jos tuotetta on käytetty. Tietokoneista, datavideotuotteista, ohjelmistoista ja muista teknisistä laitteista, joiden sinetöinti on avattu, ei voida hyäksyä kaupanpurkua. Kaupanpurku ei koske myöskään asiakkaan tekemiä erikoistilauksia eikä tuotteita, jotka valmistetaan erikseen tilauksesta.

Asiakkaan pitää hyvittää DPJ Finland Oy:lle kaikki kaupan purkamisesta aiheutuneet rahtikulut. Rahtikulut ja kaupanpurkumaksu lisätään DPJ Finland Oy:n saataviin maksuihin asiakkaalta tai laskutetaan erikseen.

Jos asiakkaana toivot kaupan purkamista, ota yhteyttä DPJ Finland Oy:öön sähköpostitse asiakaspalvelu@dpj.fi tai puhelimitse: 0800-778950.

Anna palautusnumeroa varten laskunumero tai tilausnumero. Palautusnumeron saamisen jälkeen on tärkeää, että sinä asiakkaana lähetät palautuksen DPJ Finland Oy:lle 10 päivän kuluessa. Palautukset on lähetettävä rahtikulut maksettuna (vastaanottorahtia ei hyväksytä).

Palautukseen on liitettävä käypä palautusnumero. Tuote on pakattava hyvin kuljetusliikkeen hyväksymään pakkaukseen. Palautuksia, jotka lähetetään ilman kyseistä pakkausta, ei hyväksytä.

 

Kapupanpurku on hyväksytty vasta, kun DPJ Finland Oy on vastaanottanut ja tarkistanut tuotteen sekä todennut, että tuote on lähetetty takaisin yllä olevien ehtojen mukaisesti.

 

Takuu 

Tuotteilla on aina vähintään yhden (1) vuoden takuu. DPJ Finland Oy ei anna lisätakuita, ellei tuotteen osalta toisin mainita.

Vastuu mahdollisessa vikatapauksessa 

Jos tuotteessa on vika, josta DPJ Finland Oy on vastuussa, DPJ Finland Oy hoitaa asian korjaamalla vian, toimittamalla uuden tuotteen tai maksamalla takaisin kauppahinnan. Asiakkaan on kuitenkin huolehdittava, että viasta ilmoitetaan 10 päivän sisällä. Tämä koskee tuotteen mahdollisia valmistusvirheitä, ei kuljetusvaurioita, jotka on ilmoitettava kuljetusliikkeelle viimeistään seuravana päivänä.

Tapauksissa, joissa asiakaalle lähetetään varaosa, DPJ Finland Oy tarvitsee yleensä alkuperäisen, rikkinäisen osan takaisin. Kyseiselle osalle järjestetään aina nouto, ja tämä on asiakkaalle täysin maksutonta. Asiakas on kuitenkin itse vastuussa osan paketoimisesta ja pakkausmateriaaleista hyväksyttävää noutoa varten sekä niiden kustannuksista.

DPJ Finland Oy ei ota itselleen epäsuoraa vastuuta, eli DPJ Finland Oy ei vastaa esimerkiksi tuotteiden aiheuttamista vahingoista, menetetyistä voitoista, käyttökatkoksista, lisätöistä, muista taloudellisista vahingoista tai henkilövahingoista.

Jos haluat lisätietoja takuuehdoista, palautuksista jne., ota yhteyttä DPJ Finland Oy:öön sähköpostitse asiakaspalvelu@dpj.fi tai puhelimitse: 0800-778950.